זאת אני מניח השיטה הקלה ביותר בשבילם כדי להרוויח כסף. בסוג זה של שיווק שותפים, הסוחר משלם לשותפים שלו בכל פעם שמבקר הגיע לאתר באינטרנט שלו, במילים אחרות בכל פעם שמישהו לוחץ על גבי הבאנר של הסוחר או צורת מודעות טקסט.
השותף לוקח תשלום כזה או אחר, גם אם המבקר הגיע להחלטה לא לבצע רכישה של אף דבר מן האתר של הסוחר. יחד עם זאת הרווחים על תכנים שותפים על גבי PPC אלו קטנים, לפעמים לא עולה על דולר בשביל כל קליק.
תעשה כסף ברשת בהתאם לביצועים
שיווק שותפים הוא למעשה כוח הקנייה הפופולרי מכולם בקרב סוחרים והוא אפילו מוביל לרווחיים הרציניים ביותר עבור משווקי השותפים. בסוג זה של תוכנית השותפים, הסוחר משלם תמיד בכל פעם שהפנייה שלו הופכת לפעול.
כלומר בכל פעם שהוא גולש ובעצם רטש פרויקט מהאתר של הסוחר.
המשמעות הרבה של חיסכון עבור הסוחר. מנגד, זה הופך לקרות סוג הרווחים הנפוץ ביותר בשביל שותפים והאנשים הללו עושים הרבה מאוד כסף ברשת האינטרנט.
בשביל העמלות של שיווק השותפים שווי כוח הקנייה מגיע לרוב בטווח של 15% ואפילו 20% ממכירות המוצר בפועל.
הדרך הזו מזכירה את אותה שיטה של שיווק מפה לאוזן.
סוג תשלום על פי ליד זה וריאציה קלה מסוג PPS והוא משמש לעתים קרובות ע'י חברות ביטוח ופיננסים וחברות נוספות מסתמכים על שותף שיוביל אחר החברה שלהם לגדול באופן עיקרי.
בסוג כזה של שיווק שותפים העמלה משולמת בכל פעם שהמבקר ממלא טופס בקשה או לחילופין כל דרך דומה מאוד הקשורה לעסק של האגודה. פיצוי בשביל סוג זה של שיווק שותפים נכתב על תשלום קבוע.
הרבה מאוד משווקים מרוויחים המון כסף ברשת האינטרנט תוך כדי הדרך הזו.
מלבד שלושת הסוגים הספציפיים של שיווק שותפים ייתכנו הרבה סגנונות שונים של שיווק שותפים.
עוסק בבניית אתרים ומקדם פרוייקטים של שיווק באינטרנט.